Особливості вступу-2018

12 липня в електронних кабінетах вступників буде відкрита можливість подання заяв на вступ. МОН наполегливо просить абітурієнтів, які вже зареєстрували електронні кабінети та завантажили в них документи, перед поданням заяв перевірити внесену інформацію.

Йдеться про середній бал атестата, який цього року вступники мають розраховуватисамостійно, контактні номери телефонів та завантажені файли: фото, додаток до атестата, а також документ про підтвердження реєстрації в селі, якщо вступник претендує на отримання сільського коефіцієнта.

Перевірити коректність інформації та доданих файлів обов’язково потрібно ДО подання першої заяви на вступ. Лише до цього моменту вступник може самостійно змінити внесені дані. Після подання першої заяви зробити це буде неможливо.

На жаль, в попередні роки непоодинокими були випадки, коли вступники завантажували в поле для атестата зовсім інші файли – рецепти Празького торту, фото домашніх улюбленців, батьків, медичні довідки тощо. Тому перед поданням заяв необхідно уважно перевірити, які саме файли додані в електронний кабінет, та чи правильно вказана інша інформація.

Водночас МОН також звертається до вступників з проханням не поспішати подавати електронні заяви у перший день – для цього буде більш ніж достатньо часу. Подавати заяви через електронні кабінети можна буде до 18-ї години 26 липня, тобто понад 2 тижні.

Окрім цього звертаємо увагу, що реєстрація електронних кабінетів НЕ закінчується 12 липня – вона триватиме до 18-ї години 25 липня.

Нагадуємо, щопереглянути найпоширеніші запитання-відповіді про вступ до вишів можна на сайті МОН

Раніше в МОН пояснили, що робити,коли під час реєстрації електронного кабінету з’являється напис про помилку, та які помилки найчастіше роблять вступники.

За матеріаламиhttps://mon.gov.ua.

Кiлькiсть переглядiв: 158

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.